طراحی سایت فروشگاهی
페이지 정보
작성자 Brook 작성일 24-09-04 14:23 조회 8 댓글 0본문
گاهی مخاطبین تمایل دارند فقط خبرهای مورد علاقه خود را دنبال کنند. انسان ها ذاتا فضای منظم را بیشتر میپسندند زیرا قدرت دسترسی را افزایش می دهد. از این رو در شرکت طراحی وب سایت سایت خبری، موضوعات خبری را از هم تفکیک کنید. به عنوان مثال بخش خبرهای سیاسی از خبرهای ورزشی مجزا باشد.
۴- معرفی خبرهای مرتبط
محتوای صفحه را مرور میکنند و آن را میبندند.
از طریق لینک های صفحه به بخش دیگری از سایت و یا وبلاگ میروند.
یک اقدام و Action دیگری غیر از مشاهدهی سایر صفحات انجام میدهند.
وقتی برای کاربر سبد خرید مشخص کنید، مخاطب کالایی که انتخاب کرده و وارد سبد خرید شده را از آن خود می بیند. همچنین در صورت لزوم می تواند به سبد خرید خود سر بزند و لیست اقلامی که خرید کرده را بررسی کند تا چیزی از قلم نیفتاده باشد.
نکته: شرکت طراحی وب سایت در حین طراحی وب سایت در تهران سایت فروشگاهی آپشن اضافه کردن یا کم کردن از سبد خرید را حتما داشته باشید. این کار حس اعتماد بیشتری به مشتری می دهد. ضمن اینکه در صورت بروز اشتباه در انتخاب می تواند خرید خود را اصلاح کند.
۱۱- صفحه پرداخت
این بخش یک تکنیک جالب برای توضیح سوالاتی است که عموما برای بیشتر مخاطبان پیش می آید. بخش سوالات متداول بسیاری از ابهامات مشتریان را رفع می کند. بدون آنکه زمان زیادی را صرف کنند یا مجبور به تماس با شما باشند.
۱۷- امکان گفتگو
سایت های فروشگاهی در حقیقت یک فروشگاه واقعی در فضای وب هستند که تمام استاندارهای یک فروشگاه از جمله ویترین، فروشنده، صندوق و حتی گیت خروج را نیز دارد.
طراحی سایت فروشگاهی در حقیقت راه اندازی یک فروشگاه واقعی است که تحت وب فعال است. این فروشگاههای اینترنتی دقیقا باید فضای یک فروشگاه واقعی را داشته باشند و با آپشنهایی که ارائه میکنند، در رقابت با فروش حضوری، پیروزمندانه ظاهر شوند.
به نظر می رسد کسب و کار در دنیای اینترنت بر دنیای واقعی چیره شده و این روزها طرفداران بسیاری را جذب کرده است. حتی دختران مثل گذشته تمایل به خرید حضوری و گشت و گذار در مراکز خرید از خود نشان نمی دهند. از این رو سایت های فروشگاهی اهمیت ویژه ای می یابد.
برای آنکه طراحی سایت فروشگاهی بی نقضی داشته باشید، چند نکته مهم را با شما در میان می گذاریم. اکثر این موارد حس اعتماد مشتری را نسبت به سایت شما افزایش میدهد. بسیاری از اشتباهات رایج در طراحی وب سایت در تهران سایت میتواند بازار آنلاین شما را به مخاطره بیاندازد. با رعایت این موارد قطعا، نرخ تبدیل سایت فروشگاهی شما بالا می رود و کسب و کار شما روند رو به جلویی خواهد داشت.
ویژگی های مهم سایت فروشگاهی
صفحهی اصلی و اولیهی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم میگویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحهای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان هزینه طراحی وب سایت در تهران سایت ارزان معرفی میشود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب میشود.
سایر صفحه های فرود
البته یک صفحهی فرود، معمولاً صرفاً روی یک هدف متمرکز نیست؛ بلکه یک هدف اصلی و تعدادی هدف فرعی را به صورت همزمان مد نظر قرار میدهد. بنابراین هر وقت میخواهید صفحههای فرود سایتی را تحلیل کنید، باید بتوانید یک هدف کلیدی و تعدادی هدف فرعی را مشخص کنید.
البته اهداف فرعی را هم میتوان اولویتبندی کرد. کافی است خودتان را جای مخاطب بگذارید و ببینید کدام هدفها، شرکت طراحی وب سایت بیشتر او را ترغیب و تحریک میکنند.
ترافیک صفحه فرود
ترافیک لندینگ پیج
۴- معرفی خبرهای مرتبط
محتوای صفحه را مرور میکنند و آن را میبندند.
از طریق لینک های صفحه به بخش دیگری از سایت و یا وبلاگ میروند.
یک اقدام و Action دیگری غیر از مشاهدهی سایر صفحات انجام میدهند.
وقتی برای کاربر سبد خرید مشخص کنید، مخاطب کالایی که انتخاب کرده و وارد سبد خرید شده را از آن خود می بیند. همچنین در صورت لزوم می تواند به سبد خرید خود سر بزند و لیست اقلامی که خرید کرده را بررسی کند تا چیزی از قلم نیفتاده باشد.
نکته: شرکت طراحی وب سایت در حین طراحی وب سایت در تهران سایت فروشگاهی آپشن اضافه کردن یا کم کردن از سبد خرید را حتما داشته باشید. این کار حس اعتماد بیشتری به مشتری می دهد. ضمن اینکه در صورت بروز اشتباه در انتخاب می تواند خرید خود را اصلاح کند.
۱۱- صفحه پرداخت
این بخش یک تکنیک جالب برای توضیح سوالاتی است که عموما برای بیشتر مخاطبان پیش می آید. بخش سوالات متداول بسیاری از ابهامات مشتریان را رفع می کند. بدون آنکه زمان زیادی را صرف کنند یا مجبور به تماس با شما باشند.
۱۷- امکان گفتگو
سایت های فروشگاهی در حقیقت یک فروشگاه واقعی در فضای وب هستند که تمام استاندارهای یک فروشگاه از جمله ویترین، فروشنده، صندوق و حتی گیت خروج را نیز دارد.
طراحی سایت فروشگاهی در حقیقت راه اندازی یک فروشگاه واقعی است که تحت وب فعال است. این فروشگاههای اینترنتی دقیقا باید فضای یک فروشگاه واقعی را داشته باشند و با آپشنهایی که ارائه میکنند، در رقابت با فروش حضوری، پیروزمندانه ظاهر شوند.
به نظر می رسد کسب و کار در دنیای اینترنت بر دنیای واقعی چیره شده و این روزها طرفداران بسیاری را جذب کرده است. حتی دختران مثل گذشته تمایل به خرید حضوری و گشت و گذار در مراکز خرید از خود نشان نمی دهند. از این رو سایت های فروشگاهی اهمیت ویژه ای می یابد.
برای آنکه طراحی سایت فروشگاهی بی نقضی داشته باشید، چند نکته مهم را با شما در میان می گذاریم. اکثر این موارد حس اعتماد مشتری را نسبت به سایت شما افزایش میدهد. بسیاری از اشتباهات رایج در طراحی وب سایت در تهران سایت میتواند بازار آنلاین شما را به مخاطره بیاندازد. با رعایت این موارد قطعا، نرخ تبدیل سایت فروشگاهی شما بالا می رود و کسب و کار شما روند رو به جلویی خواهد داشت.
ویژگی های مهم سایت فروشگاهی
صفحهی اصلی و اولیهی سایت که اصطلاحاً به آن خانه یا Home هم میگویند، قاعدتاً یک لندینگ پیج کلیدی در هر سایت و یا وبلاگ است.
اما صفحه اول یک سایت، الزاماً تنها صفحه فرود آن سایت نیست.
به عنوان مثال، ممکن است بازدیدکنندگان، از طریق جستجو در گوگل به سایت یا نوشته وبلاگ برسند.
پس صفحهای هم که از طریق موتور جستجو به بازدیدکنندگان هزینه طراحی وب سایت در تهران سایت ارزان معرفی میشود، عملاً یک لندینگ پیج محسوب میشود.
سایر صفحه های فرود
البته یک صفحهی فرود، معمولاً صرفاً روی یک هدف متمرکز نیست؛ بلکه یک هدف اصلی و تعدادی هدف فرعی را به صورت همزمان مد نظر قرار میدهد. بنابراین هر وقت میخواهید صفحههای فرود سایتی را تحلیل کنید، باید بتوانید یک هدف کلیدی و تعدادی هدف فرعی را مشخص کنید.
البته اهداف فرعی را هم میتوان اولویتبندی کرد. کافی است خودتان را جای مخاطب بگذارید و ببینید کدام هدفها، شرکت طراحی وب سایت بیشتر او را ترغیب و تحریک میکنند.
ترافیک صفحه فرود
ترافیک لندینگ پیج
- 이전글 Do Not Make This Blunder With Your Car Key Auto Locksmith
- 다음글 Become a Host Bar Professional: Ultimate Job Application Guide
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.