طراحی سایت فروشگاهی
페이지 정보
작성자 Erwin 작성일 24-09-03 03:31 조회 81 댓글 0본문
امنیت سایت آموزشی خود را جدی بگیرید. بسیاری از هکرها می توانند سایت سایت ساز شما را هک کرده و از طریق آن از شما و مخاطبانتان سواستفاده کنند. و یا مطالب شما را به سرقت ببرند. برخی از هکرها اطلاعات مالی سایت و مخاطبینی که عضو سایت هستند را به سرقت می برند.
علاوه بر صفحه اول سایت و صفحه هایی که در نتایج جستجو میآیند، صفحه های فرود دیگری هم میتوانند در یک سایت ساز وجود داشته باشند.
موارد زیر، چند نمونه صفحه فرود هستند که در بسیاری از سایتها با آنها مواجه شدهاید:
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت هزینه طراحی سایت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحهی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحهی فرود، از چه شیوههایی تغذیه میشود و ورودی میگیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویسهای متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM میتوانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایتهایی بزنید که به صفحهی لندینگ مد نظر شما لینک دادهاند. سرویسهای زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینهی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینکها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش میشوند، الزاماً مهمترینها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود میآیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایدههایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایتها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایتها بالعکس، میکوشند همه را از شبکههای اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحهی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی بهترین شرکت طراحی وب سایت بهترین شرکت طراحی وب سایت وب سایت که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند
کار کردن با بهترین شرکت طراحی وب سایتهای متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشتهاند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.
علاوه بر صفحه اول سایت و صفحه هایی که در نتایج جستجو میآیند، صفحه های فرود دیگری هم میتوانند در یک سایت ساز وجود داشته باشند.
موارد زیر، چند نمونه صفحه فرود هستند که در بسیاری از سایتها با آنها مواجه شدهاید:
چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیادهسازی انواع کسبوکار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت هزینه طراحی سایت نمیگردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه میگردد و موجب رونق کسبوکار آن خواهد شد.
یکی دیگر از کارهایی که باید بتوانیم در تحلیل صفحهی فرود انجام دهیم، بررسی ساختار ترافیک ورودی است. یعنی ببینیم که صفحهی فرود، از چه شیوههایی تغذیه میشود و ورودی میگیرد.
حداقل باید بتوانیم دو یا سه منبع اصلی هدایت ترافیک به صفحه را تشخیص دهیم.
سرویسهای متعددی مانند ابزارهای وبمستر گوگل و گوگل آنالیتیکس و آدرس دهی UTM میتوانند به شما در ارزیابی منشاء ترافیک و سهم هر یک از منابع ترافیکی کمک کنند.
ابزار Similar web هم برای بررسی وضعیت ترافیک ورودی سایت مناسب است که البته برای دسترسی به آن باید از فیلترشکن استفاده کنید.
بد نیست سری هم به چند مورد از سایتهایی بزنید که به صفحهی لندینگ مد نظر شما لینک دادهاند. سرویسهای زیادی برای این کار وجود دارد. اما شاید SEO Review Tools گزینهی خوبی باشد. اما در تحلیل بک لینکها، همیشه باید نهایتاً حدس و قضاوت خودتان را به کار بگیرید. مواردی به عنوان بک لینک گزارش میشوند، الزاماً مهمترینها نیستند. خیلی از آنها هم به صورت مقطعی و بدون اطلاع مدیران سایت به وجود میآیند. اما باز کردن چند مورد از آنها ممکن است به شما ایدههایی بدهد.
البته به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که سیاست بعضی از سایتها، هدایت ترافیک از سایت به شبکه های اجتماعی است و برخی سایتها بالعکس، میکوشند همه را از شبکههای اجتماعی به سایت بیاورند.
البته طبیعتاً همیشه ترافیک در هر دو سو وجود دارد، اما عموماً یکی از دو سمت غالب است.
با کمی جستجو و بررسی و به خرج داشتن هوشمندی، باید بتوانید تشخیص دهید که صفحهی مورد نظر شما از کدام گروه است.
کار بسیار مهم دیگری که باید در تحلیل صفحه فرود انجام دهید، تحلیل CTA یا Call-To-Action است. یعنی باید ببینید که آیا محتوای صفحه و طراحی آن به شکلی هست که مخاطب را به اقدام کردن ترغیب کند و یا نه.
در انتها اگر هدف های دیگری از طراحی صفحه ورود را می شناسید، که شاید بتوانیم از آنها ایده بگیریم خوشحال می شویم که آن اهداف را با ما هم به اشتراک بگذارید.
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی بهترین شرکت طراحی وب سایت بهترین شرکت طراحی وب سایت وب سایت که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند
کار کردن با بهترین شرکت طراحی وب سایتهای متعدد و بزرگ گويای کيفيت و رضايت مشتريان از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ بوده و لطفی که مشتریانمان درباره دیجی دینگ داشتهاند همواره ما را به سمت گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفی کار سوق داده است تا بتوانيم هر چه بيشتر رضايتشان را جلب نمائيم.
댓글목록 0
등록된 댓글이 없습니다.